După ce și-a petrecut cea mai mare parte a vieții îmbrățișând mentalitatea “YOLO”, So Eun Ho (Lomon) a fost ultima persoană de pe Pământ la care cineva se aștepta să se alăture forței de muncă. Cu toate acestea, este exact ceea ce face atunci când obține un post de stagiar la o agenție de marketing din Seongsu.

Cel mai în vârstă stagiar de la agenție, Eun Ho, cu o drăgălășenie copleșitoare și un aspect tineresc, își face rapid un nume. Dar nu toată lumea de la agenție îi apreciază atitudinea mai relaxată și mai lipsită de griji. Fiind cea mai tânără șefă a echipei de marketing din agenție, Kang Na Eon (Kim Ji Eun) a trebuit să facă sacrificii personale profunde pentru a ajunge unde este astăzi. Începând ca recrutor, Na Eon a fost neobosită în ascensiunea sa pe scara corporativă, iar munca ei a dat roade. Finalizând cu succes fiecare proiect pe care îl acceptă, Na Eon a devenit un fel de legendă în industrie, dar etica ei de muncă puternică înseamnă că nu îi place să accepte cu plăcere pe stagiarii nepăsători precum Eun Ho.

În ciuda urii lor reciproce și a nenumăratelor diferențe, Eun Ho și Na Eon își văd viețile legate în mod inexplicabil atunci când un sărut neașteptat le aduce sufletele în corpul celeilalte. Acum, forțați să meargă, la propriu, unul în pantofii celuilalt, vor învăța cei doi să se aprecieze și să se respecte unul pe celălalt; și dacă o fac, va fi aceasta cheia care le va permite să se schimbe înapoi?

O încântătoare aventură romantică cu o întorsătură supranaturală, “Branding in Seongsu” este o comedie dramatică sud-coreeană romantică din 2024, regizată de Jung Hun-Soo.

Traducerea: Dan